Pudełko - piórnik na szydełka

Udostępnij ten post

Witajcie!
Jak wiecie oprócz decoupagu lubię też szydełkować, a co za tym idzie mam sporo szydełek, igieł i innych potrzebnych rzeczy. Do tej pory trzymałam to wszystko w jednym pojemniku, ale coraz ciężej się domyka (a raczej już się nie domyka), więc postanowiłam najpotrzebniejsze rzeczy przełożyć do innego pudełka. 
Wybór padł na niewielkie pudełko, które możecie kupić w sklepach z artykułami do decoupagu lub w internecie - w oryginalnej wersji jest to pudełko na banknoty, ale idealnie nadaje się do trzymania przydasi szydełkowych pod ręką. Zamierzam zamontować dodatkowo zapięcie i bez problemu będę mogła wozić szydełka ze sobą.
Jak ozdobiłam moje pudełko? Bardzo prosto, chociaż trochę się przy tym pobawiłam! Najpierw całość zabejcowałam na brązowo i przetarłam białą farbą. Następnie zeszlifowałam farbę na krawędziach, aby było widać bejcę i pokryłam wszystko bardzo cienką (i nierównomierną) warstwą zielonej farby, a następnie na wieczku odbiłam kółka za pomocą szablonu i odbiłam napisowe stemple w wybranych miejscach na pudełku. 
Na wieczku nakleiłam wycinankę z ptaszkami, którą wcześniej pomalowałam na zielono i przetarłam pastą postarzającą oraz pokryłam konturówką 3D. 











Pozdrawiam serdecznie, Aiden

4 komentarze :

  1. Bardzo mi się podoba. Świetnie wyszło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek! Super!
    Pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny patent. Moje leżą to w kuchni, to w sypialni.. :/ nie wiem czy takie pudełko uratowałoby mi skórę, bo mam głównie druty. Długie druty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też chyba dłuższe pudełka tego typu, ale wydaje mi się, że tam wchodzą tylko dwie albo trzy pary długich drutów, więc wątpię czy Cię to ratuje ;-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!